Alla inlägg under mars 2010

Av mimmi & malin - 30 mars 2010 15:39

Idag ska vi TYP BA fira Olles fodelsedag  

(våran föredetta pojkvän)




GRATTIS OLLE   VI ÄLSKAR


DIG   PUSS PUSS!  


                                                  

            kEVIN ME SÅKLART!!



Av mimmi & malin - 28 mars 2010 12:26

Jag såg dig, och jag önskade att du var min. Men det var då, för nu är du min önskeskatt som värmer mitt hjärta värje dag.

Men när det är du och jag så tar jag din själ och din hals som smidigt kryper sig över rummet som vi vandrar i i tidernas sol. Du är en man, och jag vet att du kan göra som du vill bara jag står still.

Sen har vi inte kommit på något mer!

  

Av mimmi & malin - 27 mars 2010 16:07

God mårgon! Vi har typ vaknat nyss ba och Kevin sovde ba över hos oss idag ba och vi var typ ba uppe ända till klockan 10!

Vi lanade...

Men sen mitt i natten asså typ klockan halv 10 så ba var det någon som ba typ pratade utanför vårat hus på batan så vi blev ju typ ba asrädda och ba satte oss under täcket och ba gick in på facebook com skrev ba: Hjälp! Det e någon utanför! Och alla ba: LOL!

Fatta doplez!

 

Typ såhär såg vi ut ba:

  

Av mimmi & malin - 26 mars 2010 17:45


Vist visste ni att


Sverige är det


land som äter


godis mest i hela


världen!! *stolta*





                                     //Mimmi o malin

Av mimmi & malin - 26 mars 2010 14:12

Tjabballalooo!

 

Idag var det typ helt miffo ba för vi typ

 

ba skulle liksom typ ba ringa typ till

 

Kenin ba men då så typ liksom svarade

 

typ ba hans mamma liksom i hans mobil!

 

Hon ba: Hej det är Kevins mamma, Kevin

 

är i dushen.

 

Och vi typ ba: Okejj?? och sen la vi

 

liksom ba på.

 

Det var typ helt ba miffo!

  

 

Av mimmi & malin - 25 mars 2010 16:11




Vi ska ge Kevin den

 

 

svarta och vi ska

 

 

liksom behålla dom

 

 

andra för då har vi

 

 

alla i denna relation

 

 

typ ba likadana

 

 

T-tröjor! :)

 

  

Av mimmi & malin - 25 mars 2010 15:50

Idag i skolan så typ ba hade vi typ ba

 

 mobilerna i händerna och smsade ba typ lite

 

med Kevin. Men då ba sa en lärare ba: Man

 

får inte ha mobilerna på skolan!

 

Och vi typ ba: Vi vet!

 

Och han typ ba skällde ut oss, så vi gick in på

 

toan ba och grät, och då ba kom skolans

 

ustaste kille typ in ba där vi grät och han ba:

 

Lipsillar!! Dee vaa typ pinit!


Såhär såg det typ ut ba när läraren skällde ut oss ba!

  

Av mimmi & malin - 24 mars 2010 19:52

   

Hiss eller Diss?


 


Vi hade typ ba sånna för ett tag sen men fick


typ nya sen typ ba undrar vi ba vad ni tycker


om dom??  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards